وقتی پارسا پیروزفر و خانم بازیگر گرفتار وام و قرض و بدهی خرید خانه می‌شوند | سکانس پربازدید یک سریال جدید

وقتی پارسا پیروزفر و خانم بازیگر گرفتار وام و قرض و بدهی خرید خانه می‌شوند | سکانس پربازدید یک سریال جدید

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با انتشار قسمت اول سریال «در انتهای شب» با حضور پارسا پیروزفر(بهنام) و هدی زین‌العابدین، سکانس‌های بحث و مشاجره این زوج

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با انتشار قسمت اول سریال «در انتهای شب» با حضور پارسا پیروزفر(بهنام) و هدی زین‌العابدین، سکانس‌های بحث و مشاجره این زوج در میان کاربران شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

این سریال به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان قاسمی، دومین همکاری پارسا پیروزفر و این کارگردان بعد از فیلم سینمایی «تی تی» و اولین تجربه سریالی این دو نفر است. در انتهای شب با ورود به زندگی و مسائل و مشکلات زناشویی یک زوج با تجربه‌ای متفاوت از فضای لوکس و مرفه زندگی شمال شهری تهران خارج شده و مشکلات مالی و اقتصادی ملموس زندگی‌های امروزی را در حاشیه شهر به تصویر کشیده است.

این زوج برای خرید خانه‌ای دور از مرکز شهر گرفتار مسایل و مشکلاتی شده‌اند که با وجود داشتن یک پسر خردسال در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه اینکه، کاربران سوژه اجتماعی و قابل درک داستان این سریال را که متفاوت از سوژه‌های متداول سریال‌سازی (خیانت، مافیا، قتل و قاچاق مواد مخدر) است، نقطه قوت آن دانستند. همچنین حضور چهره‌های محبوب و پرطرفداری نظیر پارسا پیروزفر که فیلم پرفروش مست عشق را هم بر پرده سینما دارد از دیگر نکته‌هایی ست که این سریال را مورد اقبال مخاطبان قرار داده است.